piątek, 3 maja 2019

Od Niccolò'a C.D Nino


Była to już moja ostatnia lekcja, a potem miałem czas na spotkanie się z moją kochaną i piękną siostrą.
Po zajęciach poszedł do mnie Profesor X i powiedział, że za 16 dni czeka mnie misja, p szczegóły miałem dostać nazajutrz. 
W drodze do mojego pokoju spotkałem Nino. - Chodź, szybko, muszę ci coś powiedzieć.- szepnąłem ciągnąc ją za rękę. Zaprowadziłem ja do mojego pokoju i zamykając drzwi rzekłem - Dostałem misję. Nareszcie będę chociaż chwilę poza szkołą.-
- Widzę, że się cieszysz. Nie mogłeś już usiedzieć w miejscu.- odpowiedziała z uśmiechem. - Musimy więc teraz nadrobić czas przez który nie będę Cię wiedzieć - odparłem z nadmiernym dramatyzmem. - A wiesz w ogóle na czym będzie polegać twoje zadanie? - zagadnęła. - Nie. Po szczegóły mam się zgłosić jutro. Jestem też ciekaw z kogo mi przydzieli Profesor X. - stwierdziłem zamyślony. - Może zostanię wybrana, w końcu jesteśmy rodzeństwem i dobrze się dogadujemy. Takie zgranie jest ważne w zespole.- powiedziała ucieszona.
- Raczej nie. Nie powiadomili cię jeszcze, więc jest to mało prawdopodobne.- szybko poszedłem jej głośne rozmyślania.
Następnego dnia rano.
Wstałem zmęczony, ponieważ długo myślałem co za zadanie na mnie czeka. Szybko umyłem się, ogoliłem kilkudniowy zarost i ubrałem się w krótkie czarne szaty z czerwonymi dodatkami. Następnie zjadłem śniadanie i wyszedłem. Było jeszcze wcześnie więc udałem się na dwór żeby odetchnąć świeżym powietrzem jakieś 20 minut później dołączyła do mnie siostra uśmiechnięta od ucha do ucha.
 - Co cię tak cieszy od samego rana, w dodatku że nie lubisz wcześnie wstawać? - zapytałem ciekaw. 
- Mam też dla Ciebie informacje odnośnie misji. Też będę w niej uczestniczyć i mamy się stawić o 8 w sali 103. Profesor będzie planować z nami przebieg misji. Na czas przygotowań będziemy zwolnieni z części lekcji. - powiedziała. 
- Dobrze, więc mamy jeszcze jakieś pół godziny. Usiądźmy razem i odpocznijmy- mówiąc wskazałem ręką miejsce ma trawie. 
- Zgoda Oni-san. - usiadła obok przytulając się do mnie.

<Nino?>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Art Texture1 Texture2